Afscheid nemen

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - juni 14, 2017

Op 1e pinksterdag overleed mijn oma. Ondanks haar leeftijd van 92 toch nog onverwachts. Tot het einde was ze gelukkig ontzettend goed. Ze is rustig in haar slaap overleden. Een manier van sterven waar iedereen denk ik voor zal tekenen. Maar wat ga ik mijn omaatje missen. Een oma die voor iedereen klaar stond. Afgelopen zaterdag was haar begrafenis en hebben we afscheid van haar genomen. Oma was de laatste van haar generatie in onze familie. Nu zijn mijn ouders en ooms en tantes ineens de oudste generatie, best wel  een confronterende gedachte.



Vorige week was een pittig weekje en daarom was het dus even stil op in10jaarfo. En dat is dus ook de reden waarom ik nog geen tijd heb gehad om alle mailtjes te beantwoorden. Die ga ik nu allemaal door proberen te werken, zodat ik ook de verhalen voor Moneymonday weer klaar kan zetten!

Bijwerken
Door mijn blogstilte had ik ook mijn pagina's niet meer bijgewerkt. Dat is nu wel gedaan. Zo kan je op de pagina crowdfunding onze stand van zaken m.b.t. onze investeringen bekijken en kan je op de pagina online geld verdienen onze inkomsten bekijken en uiteraard is ook de pagina Moneymonday weer bijgewerkt, zodat je alle eerder verschenen verhalen gemakkelijk terug kan lezen.

Linkparty
Met Sjoukje van Meer Geld Minder Stress ben ik bezig met het organiseren van een linkparty. De bedoeling is dat we wekelijks op een vaste dag een linkparty gaan organiseren. Maar daarover later meer... nu eerst even hard aan de slag om alle achterstand in de mailtjes en blogjes weg te werken.




  • Share:

You Might Also Like

8 reacties